Popular Articles
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
U wilt een track & trace, voertuigvolgsysteem, terugvindsysteem (SCM Klasse 4/5, 5, TV) of meldkamer abonnement opzeggen van Veguard. Dit is mogelijk door een e-mail te sturen naar: finance@veguard.nl. Denkt u eraan om voldoende gegevens mee te ...
De inbouwlocatie moet aan richtlijnen voldoen
Hartelijk dank voor uw aanvraag of bestelling van een klasse beveiligingssysteem. Veel klanten willen graag dat wij op locatie inbouwen. Dat doen wij graag maar de regels moeten aan de richtlijnen van Kiwa SCM voldoen. De richtlijnen zijn: 1. Moet ...
Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?
U wilt graag uw abonnement wijzigen. Bijvoorbeeld van maandelijkse betaling naar een jaarlijkse betaling, of andersom. Dan geldt het volgende: Jaarlijks -> Maandelijks abonnement? dan dient er een incasso machtiging af te worden gegeven. ...
Waar heeft mijn volgsysteem wel en geen dekking?
Waar heeft mijn MyFMS volgsysteem wel of geen dekking? De simkaart in het MyFMS systeem heeft alleen dekking in bepaalde gebieden. Deze gebieden staan aangegeven in het volgende kaartje: MyFMS Dekkingsgraad. Alle landen die rood zijn gekleurd bieden ...
Alarm gaat af maar de meldkamer belt niet
Autoalarm gaat af maar de meldkamer belt niet. Wat is hier de reden van? Het alarmsysteem moet minimaal 10 seconden afgaan, voordat gebeurtenis Inbraakalarm wordt doorgestuurd naar meldkamer zodat ze daarop opvolging kunnen doen. Gaat het alarm af ...