Waar heeft mijn volgsysteem wel en geen dekking?
Waar heeft mijn MyFMS volgsysteem wel of geen dekking?
De simkaart in het MyFMS systeem heeft alleen dekking in bepaalde gebieden. Deze gebieden staan aangegeven in het volgende kaartje:
MyFMS Dekkingsgraad.
Alle landen die rood zijn gekleurd bieden wij dekking, overige landen garanderen wij niet op alle plekken dekking.
Related Articles
Ik ben in het buitenland en nu start mijn auto niet, wat nu?
Ik ben in het buitenland en nu start mijn auto niet, wat nu? Het SCM Klasse 4/5 of 5 systeem wordt geleverd met een eigen blokkering die zichzelf inschakelt als er een reden voor is. Om deze te deblokkeren dient u de meldkamer te bellen, identificeer ...
Waar is mijn pincode te vinden?
Waar is mijn pincode te vinden? Uw pincode is op twee manieren te vinden: 1. Pasje van EuroPAC. Het aansluitnummer is de pincode. 2. Op de MyFMS App en het MyFMS Webportaal is de pincode te vinden in de omschrijving regel van het voertuig. U leest: ...
Kan ik een tweede account op mijn volgsysteem krijgen?
Kan ik een tweede account op mijn volgsysteem krijgen? Wij kennen een Fair Use Policy wat betreft het aanmaken van accounts. De stelregel is dat elk account een gebruiker heeft en een beheerder. De eerste MyFMS gebruiker wordt aangemerkt als ...
Waarom krijg ik mail voor kalibratie, terwijl ik geen ritregistratie heb. En hoe zet ik de melding uit van de kalibratie?
Waarom krijg ik mail voor kalibratie, terwijl ik geen ritregistratie heb. En hoe zet ik de melding uit van de kalibratie? Uw SCM gecertificeerde voertuigvolgsysteem is tevens een door de Belastingdienst gecertificeerde fiscale rit registratie ...
Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen in MyFMS?
Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen in MyFMS? Via het MyFMS web portaal Menu: Beheer > Gebruikers kan de gebruiker zijn e-mailadres aanpassen. Nadat het e-mailadres is aangepast, zal MyFMS een mail sturen naar het nieuwe mailadres met het verzoek ...